Paukku – huipulle Hämeestä!

Hämeenlinnan Paukku on vuonna 1961 perustettu pesäpalloseura.

Seuran tavoitteena on vahvistaa ja kehittää poikien pesäpalloharrastusta Hämeenlinnan alueella.

Paukun toimintaa ohjataan Pesäpalloliiton kotiseuratoimintamallin mukaiseksi.

Liikunnallisena tavoitteena on kannustaa nuoret liikunnan ja elinikäiseen urheiluharrastukseen pariin sekä tarjota pesäpalloilua kilpa-, kunto- ja harrastusmuotona myös vanhemmille.

Hämeenlinnan Paukku on Suomen Pesäpalloliitto ry:n ja Etelän Pesis ry:n jäsenseura. Paukulla on joukkueita useissa ikäryhmissä ja useilla sarjatasoilla, joten seura tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet pesäpallon harrastukseen jokaiselle pesäpallon ystävälle.

Hämeenlinnan Paukku toivottaa kaikki pesäpallosta kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi mukaan toimintaansa.

Kuntopesis alkaa su 7.5.2023 klo 18

Kuntopesistoiminta on suunnattu sekä naisille että miehille.

Harjoituksissa käydään läpi pesiksen perustaitoja, viilataan pelikäsitystä erilaisten tilannetreenien kautta sekä pelataan paljon. Ilmoittaudu mukaan täyttämällä alla oleva lomake.

Kuntopesis kokoontuu Pullerin pesäpallokentällä sunnuntaisin klo 18.00-19.30

Kuntopesiksen kausimaksu 2023 (tosin vielä voi hieman tarkentua):

Hinta 70 € + *pesispassi.

Maksuohjeet löytyvät sivun alalaidasta.

*Sinun tulee hankkia harrastepesispassi tai harrastepesispassi vakuutuksella osoitteesta https://suomisport.fi

Ohjeet pesispassin ostoon:

Passit - Pesäpalloliitto (pesis.fi)

Lisätietoja sähköpostilla hameenlinnanpaukku@gmail.com

D-poikien Suomen mestarit!

Vuoden 2021 D-poikien Suomen mestareiden voittokuva kannustakoon kaikkia tavoittelemaan tänäkin kautena omia unelmia

Yhteistyössä: